Клієнти залишилися без інтернету, так як провайдер тягне палець на НБН


Опубликованно 07.12.2018 16:51

Клієнти залишилися без інтернету, так як провайдер тягне палець на НБН

Сайт amaysim в значній мірі відомий як мобільний віртуальний мережевий оператор (MVNO), який забезпечує клієнтів з власних телефонів мобільний сервіс, який орендує в мережі Оптус. Компанія також забезпечує енергетичні плани і, до недавнього часу, плани домашнього інтернету.

Але наприкінці жовтня клієнти, які підписали з компанією на домашній інтернет пакета, коли НБН приїхав в місто сказали, що вони перекидають на.

Сайт amaysim офіційно припинила продаж побутової послуги ШСД на 26 жовтня, а його клієнтами були передані новому постачальнику, Південної телефону, протягом місяця листопада.

"Ми подбаємо про все під час автоматичного переносу в Південну телефону, і ми не очікуємо якихось змін в свій сервіс," клієнти сказали в електронній пошті.

У спробі згладити перехід, вони сказали, що вони отримають 50-відсоткову знижку на перший і четвертий місяць з нового постачальника. Але кількість кінцевих користувачів залишається в підвішеному стані без послуг інтернету і сказати, справу з обслуговуванням клієнтів на сайт amaysim був кошмар, як вони намагаються боротися з зварганити передачі.

Мешканка Сіднея Елль Kalloli була щасливою мобільний клієнт сайт amaysim, але пішла розчарована і без домашнього інтернету, починаючи з суботи, 1 грудня. "Це було, коли я був офіційно перенесено", - сказала вона новини.ком.АУ. "Але у мене не було інтернету".

Незважаючи на те, що залишилося без якого-небудь обслуговування в неї ще залишалися гроші відраховуються з її рахунку через кілька днів для нового передплаченого сервісу.

Її розчарування у зв'язку з необхідністю її персональні дані та реквізити спільно з нової компанії без її дозволу зрівнятися тільки розчарування від того, щоб витрачати години на утримання з її нового постачальника для того, щоб скасувати її Південної телефонного зв'язку.

“Не було ніякого способу, ми могли б відмовилися від неї. Вибору не було, що було дано", - сказала вона.

“Я був на дві години в понеділок і постійно чув, як вони були навколо з 2002 року ... але я ніколи навіть не стадо, щоб вони були чесними.

"Це було просто дуже приємно".

Після довгих очікувань по телефону сказав Елі, що вона була в змозі отримати надійний відповідь від Південний телефон, коли вона використовується Box онлайн чат компанії клієнта.

Інший сайт amaysim клієнти скаржилися на те, що подібний досвід на сторінці Facebook компанії.

“Тому сайт amaysim продає свій інтернет-бізнес в Південній телефону і ми вам не радили, поки після доконаного факту. Ми не просили обирати чи не обирати, проте, всі особисті інформація дається в Південну телефон", - скаржиться один клієнт вчора на ім'я Метт. "Плюс у нас немає сервісу".

Інші ж потрапите на сторінку соціальної компанії ЗМІ скаржаться на те, що залишилося без підключення до інтернету.

“Я дуже розчарована тим, як сайт amaysim обробив переїзд в новий будинок інтернет-компанії. Ми були буквально звалив з одного дня на інший. В даний час без інтернету протягом тижня", - написав користувач Facebook Лора.

Новини.ком.АУ спробували зв'язатися з цими користувачами, але не отримав відповіді.

Зістрибнувши на ринку домашнього ШПД по спині сувої НБН, сайт amaysim вже звинуватив у своєму рішенні вийти на високу вартість мережевого оптовика, роблячи його важко для невеликих роздрібних постачальників, щоб конкурувати.

"Рішення про вихід широкосмугового доступу не було прийнято легко," компанія сказала новини.ком.АУ в заяві.

Сказав сайт amaysim рішення було викликане "неможливістю забезпечити наших клієнтів з світового класу Продукт за розумною ціною з-за повільної швидкості і низька якість впровадження NBN і каральної оптових цінах, введених НБН".

Структура ціноутворення НБН з. і як він заряджає isps як Телстра, TPG і сайт amaysim отримати доступ до його мережі є робота в прогрес в останні роки.

У липні стартував новий віртуальний інтерфейс, щоб розвіяти побоювання, що великі телекомунікаційні компанії стали домінуючою НБН ландшафту, тому що вони могли дозволити собі заплатити, щоб отримати доступ до всіх 121 точок з'єднання (об'єктів POI) на мережі для надання послуг кінцевим користувачам по всій країні. Оновлення означає, що дрібні провайдери не повинні нести додаткові витрати.

Тим не менш, сайт amaysim звинуватив НБН оптовик для того, щоб витягнути з ринку.

"Те, що повинно бути парне ігрове поле цілком і повністю направлені співробітники зі значним масштабом і тим менше учасників боротьби, щоб цифри зійшлися," компанія сказала.

Сказав сайт amaysim не в змозі продовжувати інвестування в бізнес", що ми не можемо бачити ясний шлях до прибуткового зростання у короткостроковій та середньостроковій перспективі".



Категория: Новости