Помилку ви робите, коли справа доходить до мобільних даних


Опубликованно 08.11.2018 21:40

Помилку ви робите, коли справа доходить до мобільних даних

Ми стаємо краще не будемо за наш ліміт мобільних даних, які швидше за все можна списати на той факт, що середній шапку даних істотно зросла в останні роки.

Але дані опитування з сайту споживчими Шукач.ком.АУ показує, що австралійці були як і раніше стягується плата за додаткову мобільних даних в минулому році близько 181 млн. дол. Це порівнюється з $259 млн роком раніше.

За даними опитування понад 2000 мобільних клієнтів, 15% австралійців регулярно перевищує їх ліміт трафіку, порівняно з 20 відсотків у 2017 році.

При середній вартості промисловості в розмірі $10 за кожен додатковий ГБ і консервативно оцінюючи кожного користувача смартфона пройшло кепка даних всього 1 ГБ, це становить $181 млн, сумарно витратив на зайвих витрат на передачу даних протягом останніх 12 місяців.

Кажуть, що тільки 4 відсотки людей вони завжди йти за їх щомісячний ліміт даних.

За даними опитування, в середньому австралійці на мобільний тарифний план з лімітом даних 10ГБ. Це залежить від 6ГБ в 2017 році.

“Немає ніяких сумнівів, наш апетит зростає. Як нація, АБС показує дані, які ми використовували 246,765 терабайти даних з квітня по червень цього року", - сказав експерт Шукач технік Алекс Кідман.

Необмежені плани даних не поспішали прийти на австралійському ринку, але великі телекомунікаційні компанії почали пропонувати їм в останні місяці. У липні, Телстра був першим, щоб запропонувати справжній безлімітний (без дроселювання при певних обставинах), але це приходить з здоровенний $199 місяць цінник.

Між тим, Vodafone пропонує плани з 60 до 120 Гб даних на нормальній швидкості мережі, Слідом за безлімітний трафік для використання в Австралії на швидкостях до 1,5 Мбіт / с. В планах близько половини вартості необмежену пропозицію Телстра на три місяці за ціною $60, $80, або $100.

Докладніше: оператор теплового воєн за необмежену даних

"Тільки Vodafone і Telstra мають необмежені плани даних, і конкурувати з цим, більш дрібні гравці підняли їх утримання дані," Містер Кідман сказав.

Він закликає абонентів мобільного зв'язку, які на старі контракти зателефонувати їх оператору і попросити збільшити ліміт у своїх даних.

"Якщо ви не змінили наш план протягом двох років, ви повинні ходити по магазинам навколо і ви помітите великі зміни в співвідношенні ціни і якості, коли справа доходить до даних," сказав містер Кідман.



Категория: Телефоны