Регулювати або не регулювати: це зробити або померти час для Facebook?


Опубликованно 15.05.2018 07:50

Регулювати або не регулювати: це зробити або померти час для Facebook?

Багато сенатори не знаю достатньо, щоб успішно допитати бос Facebook і ті, хто не були обмежені жорстким лімітом часу, розміщених на питання з кожного сенатора в ході слухань.

В результаті 33-річний мільярдер пережив Вашингтона щодо неушкодженим, залишаючи багато запитань багато в чому без відповіді.

Наприклад, тільки один раз він був змушений визнати, що Facebook збирає дані від користувачів, навіть якщо вони не мають облікового запису.

Для Facebook, тепер питання, чи мають громадяни США будуть продовжувати приймати цей рівень моніторингу як нового статус-кво або підштовхнути політиків до прийняття нових правил.

Учасників з обох сторін політики припустив, що постанова може бути необхідна, але консенсусу немає і мало конкретики про те, що це може виглядати — чи навіть те, що найбільші проблеми.

Використовувати Facebook даних народів етично? Там повинно бути більше для захисту даних споживачів? Робить Facebook мають нездорову монополію у сфері соціальних медіа? Наскільки великою є надто великою? Якщо технологічні гіганти були зруйновані таким же чином, як масло і телефонної галузі в США в минулому столітті?

На ці питання пан свідоцтво Цукерберг має нам допомогти політикам вирішувати, і, можливо, навіть представляти відповідь у вигляді нових законів.

На панелі цього тижня сенатор Нью-Джерсі Френк Паллоне, топ-демократ заявив на початку слухань, що він планує працювати над законодавством, але песимістично, що Конгрес буде передати що-небудь.

"Я тільки що бачив це знову і знову — що ми маємо слухання, і нічого не відбувається", - сказав він.

“Цей цикл повинен зупинитися. Нам потрібна всеохоплююча захист конфіденційності даних".

Обізнаності громадськості про шкідливих побічних ефектів спостереження великих технологій капіталізм бізнес-модель на всі часи високо, так що якщо законодавці мають намір діяти, вона повинна бути зараз.

І як Facebook нарощує свої технології розпізнавання особи і продовжує працювати на своїх штучних інтелектуальних систем, необхідно створити систему регулювання, яка тримає потужних технологічних компаній в чеку буде тільки стають все більш необхідним.

Генеральний директор Facebook Марк Цукерберг дасть свідчення в Комітеті з енергетики і торгівлі палати на Капітолійському пагорбі. Фото: Чіп Сомодевиллэ

Абхішек Нагарадж, ад'юнкт-професор в школі університету в Берклі Хааса, сказала вона думає, що деякі законопроекти будуть прийняті після засідання.

"Я бачу, що деякі угоди по обидва боки від проходу, що правова база для мережі Інтернет (і) даних підприємств має важливе значення, і з GDPR (загальних правил щодо захисту даних) були прийняті в ЄС, є деякі прецеденти і тиск на американських політиків", - сказала вона ртуть Новини.

За правилами, пан Цукерберг зробив обов'язковим концесії, що він був відкритий для неї.

"Інтернет набуває все більшого значення в усьому світі в житті людей, і я думаю, що це неминуче, що там повинні бути деякі правила", - сказав він.

Все-таки, пан Цукерберг сказав, політикам треба бути обережніше, зазначивши, що нові правила або закони можуть нашкодити малих підприємств більше, ніж Бегемот, як Facebook.

В його метеорної 14 років зростання, соціальні медіа гігант перемістилася занадто швидко для законодавців і що міг би так і залишитися в разі.

Але в інших частинах світу, звичайно, приймає більш жорстку позицію з такими як Facebook і інші дані голодний технологічних гігантів, як Google і Amazon.

Регулювання стає реальністю для Facebook в Європі, де починаючи з наступного місяця загальне регулювання захисту даних вступить в силу, даючи інтернет-користувачам більше контролю над своїми даними.

Якщо що — прийдуть Марка Цукерберга 10 годин свідчення в Сенаті? Фото: Чіп Сомодевиллэ

ВЛАСНЕ РОЗСЛІДУВАННЯ АВСТРАЛІЇ

Кращі споживчі watchdog в Австралії в даний час проводить власне розслідування технологічних гігантів і як цифрових платформах працювати в цій країні.

Запит буде виглядати, чи дійсно їх використання споживчих даних у відповідності з очікуванням публіки, а також як вони посилюють свої позиції в комерційних відносинах.

Австралійський конкуренція і споживач комісія голова рід Сімс сказав, що розслідування ефективності і вартості великих "цифрові платформи" буде розслідувати користувачі були "введені в оману щодо справжньої вартості, яку вони платять, щоб використовувати такі послуги.

Дізнання також поглянути на вплив соціальних медіа-платформ і інших цифрових агрегаторів контенту на традиційні медіа та рекламної індустрії в Австралії.

Amazon, Google і, звичайно, Facebook, всі будуть на лінії вогню.

"Питання про те, що регулювання повинні вони стикаються, і вони підкоряються тим же правилам, що й інші гравці будуть дуже великі проблеми для довідки," містер Сімс, - сказав.

У лютому АССС відвідало письмові подання від громадськості, щоб допомогти йому сформувати умови запиту.

Скарбник Скотт Моррісон доручив розслідування останній рік та проміжна доповідь очікується до кінця цього року.



Категория: Новости