Мускус прицілюється в Китаї у своєму обліковому записі на Twitter на Козирні тарифи


Опубликованно 09.03.2018 10:10

Мускус прицілюється в Китаї у своєму обліковому записі на Twitter на Козирні тарифи

Тесла при збільшенні тиску від конкуруючих виробників електротранспорту як на ринку ЕВ нагрівається, і тиск може бути інноваційної мільярдер.

Мускус, який був членом Президента Трампа консультативна рада, перш ніж покинути його в червні 2017 року, - попросив президент США і Китай повинні бути єдині правила для автомобілів, вникаючи у міжнародній торговій політиці в той час, коли вона стала делікатна тема для багатьох вітчизняних корпорацій.

"Ви думаєте, що США і Китай повинні мати рівні та справедливі правила для автомобілів?" Маск писав. "Значить, такі ж ввізні мита, обмежень права власності та інших факторів."

Ви думаєте, що США і Китай повинні мати рівні & справедливі правила для автомобілів? Сенс же, ввізних мит, обмежень права власності та інших факторів.— Елон Маск (@elonmusk) 8 Березня, 2018

Маск додав, що американські компанії, що відправляти свої автомобілі в Китай платити значно більше імпортного мита, ніж китайські автомобілі, які приходять до нас.

Наприклад, американський автомобіль збирається в Китай платить 25% імпортного мита, але китайський автомобіль приїде до нас тільки платить 2.5%, що в десять разів різниця— Елон Маск (@elonmusk) 8 Березня, 2018

Ми підняли це до адміністрації і нічого не сталося. Просто хочу справедливого результату, в ідеалі, де тарифи/правила однаково помірним. Нічого більше. Сподіваюся, що це не здається нерозумним.— Елон Маск (@elonmusk) 8 Березня, 2018

Крім того, немає нас авто компанії дозволено володіти навіть 50% власній фабриці в Китаї, але є п'ять 100% Китай, належить е. в. автомобільні компанії в США— Елон Маск (@elonmusk) 8 Березня, 2018

"Наприклад, американський автомобіль збирається в Китай сплачує 25 відсотків імпортних мит, але китайський автомобіль приїжджає до нас оплачує лише 2,5 відсотка, а в десятки разів різниця," Маск в Твіттері.

Він також повідомив, що американські компанії, які створили заводи в Китаї ефективно повинні мати спільне підприємство з китайськими колегами, що дозволяє їм володіти не більше ніж 50 відсотків заводу в Китаї.

"Крім того, немає нас авто компанії дозволено власником ще 50% від їх власної фабрики в Китаї, але є п'ять 100 відсотків Китай, належить е. в. автомобільні компанії США", - написав Маск.

Він зазначив, що він, як правило, для вільної торгівлі, але підкреслювали той факт цього Регламенту ускладнюють. Він порівняв його з "конкурує в олімпійській гонці носити свинцеві черевики".

Я проти імпортних мит в цілому, але нинішні правила роблять речі дуже складно. Це як змагатися в олімпійській гонці носити свинцеві черевики.— Елон Маск (@elonmusk) 8 Березня, 2018

Мускус, 46, повідомив у своєму tweetstorm, що він підняв це питання з адміністрацією Обами, але нічого не було вирішено.

"Ми підняли це до адміністрації і нічого не сталося", - написав Маск.

Президент Трамп потрапив під вогонь критики з обох боків політики і країнах світу на його оголошення про тарифи на минулого тижня, що б бачити іноземного виробництва, імпортні товари стали обкладатися податком у розмірі 25 відсотків і алюміній будуть обкладатися податком за ставкою 10 відсотків.

Ніч містер Трамп натякнув, що Австралія може бути серед країн звільняються від тарифів.

Ця стаття спочатку з'явилася на Fox News і був опублікований тут з дозволу.



Категория: Новости